Julskyltning

Jag hade tur som kunde stå inne idag på julskyltningen och sälja mina smycken. Det har inte varit något vidare väder om man säger så. Min första försäljning nu för paradisio och det gick ju faktiskt över förväntan och jag är supernöjd. Tack alla fina för era lovord och att ni köpte så mycket som ni gjorde. Får se när jag ger mig ut nästa gång. Jag har mitt mål i sikte iaf. Det måste man ju ha. :) så jag fortsätter så länge försäljningen här på bloggen och jag kommer uppdatering med mina nyheter så ofta jag kan. Så nu är det dags att beställa nya delar eftersom jag fått endel beställningar nu :) i love it!! Så om ni är intresserade så hör bara av de :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0