lördag

har nu precis kommit hem från bror där vi ätit massa god mat och efterrätt tillsammans med saga och elias. så underbart att träffa dom igen!

nu ska jag snart åka till jobbet, har kvällspass idag, mellan 17-24. jag ser inte fram emot det, men vad ska man göra? pengarna behövs ju nu i juletid ;) det kommer blir julklappsköpning efter nästa vecka förmodar jag, tar en dag båda är lediga, kommer blir mys, jag ser fram emot det.

nu blir det att förbereda mig lite inför julbord och julmusik, here we go!


Kommentarer
Ida

Hej Frida. har Saga och Elias fått vara hemma hos Mikael nu? vad roligt! Hoppas att det går bra för honom! många kramar!

2011-11-30 @ 19:25:10
URL: http://utivarhage.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0