Sveriges Radio

det finns många sätt att bli väckt på, idag blev jag väckt på ett sätt jag aldrig blivit innan. klockan 7 på morgonen så ringer telefonen, jag svarar är fast det är dolt nummer. jo då är det sveriges radio som vill ringa och önska mig en god morgon! hur wierd är inte det? haha!! var det någon som hörde mig där på radio halland i morse eller?

igår så hade vi eleiko sport på besök på jobbet, med en massa olika nationaliteter som skulle få se en svensk tradition med julborg. det börjades såklart med glögg, sedan blev det folkmusik och folkdans. mitt under julbordet avbryts det lite grann för luciatåg. så himla himla fint var det. snöstorps kör, dom va hur duktiga som helst. vid 11 kom deras buss och då var det bara att röja. vi var klara vi 12 snåret och allt gick jättebra!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0