tyngd

jag känner mig själv ganska väl märker jag när jag redan på morgonen kände den där ångesten om att jag ska jobba imorgon. det känns jobbigt nu när man vart ledig 4 dagar. det har varit jätteskönt att få vila upp sig eftersom jag inte hade någon som helst semester i somras utan jobbade 110% typ. det som är jobbigast tror jag är att jag ska till ett helt nytt ställe, jobba med helt nya personer och en helt ny uppgift - renodlad servitris. jag har aldrig serverat på bröllop i hela mitt liv, aldrig haft fatservering. så jag tror det är det som får mina nerver att spela mig ett spratt. tanken på att jag lämnade mitt förra jobb med vetskapen om allting, gick något snett visste jag direkt hur jag skulle lösa det ändå. men det är väl så med alla jobb. det är bara att ta sig i kragen och göra sitt bästa. jag är säker på att det kommer bli bra tillslut ändå, jag är ju inte ensam. och som tur är så har jag simon igen på jobbet, det känns skönt. jag vet inte om han jobbar imon, men jag skulle tro det.

så nu fick jag skriva av mig lite om känslan jag har inom mig.





btw - "the apple don´t fall far from the tree"


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0