-1 timme

varför kunde jag inte ha kommit ihåg att ställa tillbaka klockan igår när jag gick och la mig? då hade jag ju fortfarande sovit gott nu. but too late 4 that, men jag ska nog lyckas döda en timme till här innan jag ska åka till jobbet.

igår vart det lite förfest här, sen drog grabbarna vidare till varberg och jag gick och la mig sen. har jobbar 6 helger i rad nu och jag börjar bli rätt jävla trött på det om jag ska va ärlig! jag kan ju för fan inte hänga med nånting, suck! och mer helger lär det bli nu framöver också. därför längtar jag till nästa år!!



Kommentarer
Jonna

Tack Frida! :-) Helt underbart att han äntligen är här :-)



Kram

2011-10-30 @ 17:53:33
URL: http://jeppejonna.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0