dåligt med tid

sorry för dålig uppdatering. har inte haft tid att sitta vid datorn så mycket.

igår efter jobbet åkte jag in till stan och mötte upp min boyfriend och vi fick lite shopping gjort! hittade massa fint till honom i klädväg. sen åkte vi till simmos och fyllde på vårt matförråd som heter duga nu! alltid nice.

idag blir det bara massa slapp i soffan. muhittins vänner kommer över på lite förfest senare och sen drar dom vidare. om jag då fortsätter med mitt projekt som jag kommit riktigt långt med nu får vi se. det känns bra och jag längtar efter att få lägga upp det här i bloggen för er och se om någon av er har gissat rätt på vad jag håller på med?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0