gårdagen

blev inte mycket bloggande igår, pga av jobb och fotboll såklart

det var full rulle på jobbet igår, massas ligor som var ute och spelade i blåsten. ett gäng från stockholm va nere och var fulla redan när dom kom vid halv 10(!) dom blev skitsura när jag inte serverade dom öl, eftersom klockan inte var 11, sen höll gliringarna på mot mig varje gång jag såg dom. när dom va klara sen så blev det mycket alkohol drickande för dom, och det blev värre och värre. nog om det!
det dukades upp fint för chefen också som hade grabbmiddag på jobbet.

när jag kom hem så var det fotboll som gällde, sverige-finland. sverige vann men dom var inte bra, men det spelar ingen roll =) tyvärr är inte zlatan med på tisdag mot holland :(


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0