kärt återseende

det blev en bra start på veckan på jobbet med mycket gäster på restaurangen. det gillar vi!

hann med en snabb runda hemma hos mamma, pappa var ju såklart iväg och spelade bridge, så honom träffade vi inte. typiskt. men dom bor ju nära så det är ju egentligen inget problem.

sen blev det en runda till gymmet för både mig och muhittin. var riktigt jobbigt på bandet idag, men så skönt efteråt!

blev goda kycklingklubbor och ris till kvällsmat och nu är jag så trött så jag ska snart krypa ner i sängen. imon blir det tråkiga saker på förmiddagen men sedan blir det gymmet igen. hårdsatsning denna veckan alltså! det behövs ju nu kan jag säga.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0