2 februari

idag är det riktigt kallt ute, när jag kom ut från gymmet idag så trodde jag mina händer skulle frysa till is, ja, så kallt var det! det var en bra genomkörare på gymmet idag, fina lisa va där och gjorde mig sällskap, trevligt trevligt =)
mycket roligare att träna när man är 2, ensam så går tiden så fruktansvärt sakta, särskilt på löpbandet!

idag kommer linda hit som jag jobbade med i våras/somras i haverdal, det ska bli kul att träffa henne igen, det var så himla längesen. vi har fått en jobbdag på heagård med, samma dag i mars, ska bli kul att få jobba ihop igen =) vi gör ju det så bra ;)

nu blir det att piffa till lägenheten lite, det blir ju kalas på söndag också!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0