god morgon världen

uppe lite tidigare idag, vaknade strax efter halv 9, men har legat och latat mig i sängen lite. men det får bli ändring på att sova länge nu. dagarna blir helt förstörda och mitt humör också. så idag ska jag ta mig till gymmet, allt för längesen jag var där. skäms på mig, men så blir det ibland. men snart tar mitt gym kort slut så jag måste verkligen utnyttja det sista nu och komma igång så det är lönt att köpa ett nytt ;)

igår vart jag och mamma på ljusparty, massa fina grejer, jag ville ha typ allt, fanns massa fina stormlyktor, men jag fastnade mest för dekorationer att hänga på väggen och stora fina slags glas att dekorera med på bordet, man kunde använda dom som vaser också :) men bäst var såklart alla olika doftljus, jag älskar det. det blev inget köpt men det kommer det nog bli lite senare om jag känner mig själv :)

näää nu är det dags för frukost!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0