helgen närmar sig med stormsteg!

jag har ju glömt att säga vad jag tyckte om bion i söndags! och jag kan bara säga att den va riktigt bra, rolig verkligen. bättre än sommaren med Göran som jag ändå gillade =)haha! hade lätt kunnat se den igen snart.

idag blev det gymmet igen, nice working out! jag måste bara hålla detta nu, målet närmar sig, men 2 minuter är ganska mycket att ta igen, det tar sin lilla tid,  men tid är juu det enda jag har just nu.

snart kommer min fina hanna och färgar mitt hår det blir snyggt till helgen när det blir fest :)  ska bli så roligt, shannie kommer redan på fredag, då vi hämtar henne i varberg. ska bli så kul att ses  igen!! =)



Kommentarer
Shannie

Glæder mig meget til at se jer lige om lidt! :)

2012-02-10 @ 15:22:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0