vårkänslor

idag är det verkligen helt underbart väder här i lilla hylte, känns som att våren är påväg och jag hoppas verkligen det!!

igår va jag hemma hos hanna och hade fredagsmys, alexandra kom också och gjorde oss sällskap, mycket trevlig kväll måste jag säga.

ikväll blir det utgång i halmstad, hanna lyckades övertala mig igår. nu är mitt stora problem bara vad jag ska ha på fötterna? vill ju gärna ha mina nya rosa klackar men problemet är att jag redan är lång och då 14 cm längre med klackarna och dom andra tjejerna kommer se ut som minis jämte mig eftersom alla dom är så korta, (spelar ingen roll om dom har klackar heller) haha, dagens i-landsproblem va?

hoppas ni får en superbra lördag, för det har jag tänkt ha!


Kommentarer
Angie

i know what you mean gumman ;)

Det är riktigt jiobbigt faktiskt :P



hade du skoj ute? jag skulle ut med mina innebandy tjejer,men hoppade utgången faaktiskt :/



Kram

2012-02-26 @ 11:59:35
URL: http://canimyaa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0