torsdag 7 juni

min lediga dag har jag inte gjort alltför mycket egentligen.. fick gjort lite smycken på förmidddagen iaf. var en sväng hos mamma och pappa. sen hem och lagat god mat till mig och min kära. nu slappar jag bara i soffan, det finns inget bra på tv, men snart börjar criminal minds så det  får det bli innan jag kryper ner i sängen tänkte jag.

OCH imon börjar det äntligen! EM 2012!! som jag längtat, jag blir som en tok när det är stora mästerskap, EM och VM är två givna favoriter hos mig. så jag kommer sitta bänkad så ofta jag bara kan, spelar inte så stor roll vad det är för matcher egentligen. och invigningen imon kan man inte missa även om det inte är jättestarka lag som öppnar imon - polen - grekland. men den ska ses ändå =)

sveriges match kommer bli en höjdare på måndag, den ska jag se med carro, mia och dom som är intresserade att hänga på inne i stan!

favoriterna är ju såklart SVERIGE, och som alltid har jag ett starkt band till Portugal. men länderna som ändå är de starkaste är väl såklart spanien, holland och tyskland





Kommentarer
carro

snyggt kollage vännen :)

2012-06-08 @ 19:35:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0