förlåt mig

sorry för dåligt med inlägg på ett tag. har börjat jobba nu och skyller på att det tar all min tid. vilket det faktiskt gjort sen i måndags alltså. har jobbar långa dagar, men idag är jag ledig och då passar jag och mamma på att åka till gekås =) så inte en lugn stund. jag kommer jobba hela helgen, men det har jag inget emot nu när jag inte jobbat på länge.

imon är det kalas också, saga och elias har ju fyllt år, ska komma så fort jag kommer hem från jobbet, eftersom jag inte vet när jag slutar så får vi helt enkelt se hur det blir!

annars har det väl inte hänt jättemycket egentligen, inte vad jag kan komma på. det har vart strålande väder, men nu är det bara grått, jag hoppas att det kommer tillbaka snaaart!!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0