mina fina tjejer!

åkte in till stan redan vid 11 tiden igår förmiddag för att möta upp min fina tjejer för lunch! va underbart att träffa alla tillsammans igen, tiden bara springer iväg och vi hinner aldrig ses! men igår blev det äntligen av. Tiden rusade såklart men vi hann catcha upp mycket på några timmar, helt underbart!
 
sedan fortsatte eftermiddagen med jobb för mig och Carro. 50 års kalas på Lindbergs, helt underbart kul att jobba och träffa många kända ansikten igen! VBB spelade och dom var så jäkla bra! har ju hört så mycket om dom under åren man jobbat på golfklubben och nu vart det äntligen upp till bevis och jag tror ingen blev besviken! inte jag iaf ;)
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0