jobba i hylte

idag tog det mig ca 5 minuter att ta mig till jobbet, väldigt längesen jag hade så nära till jobbet. så himla himla skönt. hoppas detta håller minst hela vintern iaf =) 
i varje fall så har det gått bra idag, kom två lastbilar med gods från falkenberg som vi har ställt upp så fint inne på vårt nya lager. vi blev inte klara med den sista lastbilen som kom i slutet på dagen, så vi har att göra imon också när vi kommer, känns bra! 
 
ikväll har jag vart hos min fina vän hanna, vi lagade mat, pasta carbonara, och kollade på tv, svenska hollywoodfruar tar priset, så jäkla bra! gillar mest att se isabell och maria, men vad vore programmet utan vår allas gunilla? haha, jag behöver inte säga mer än så va? 
 
nu blir det sängen, imon väntar jobb i hylte igen (känns så jäkla skönt att kunna säga så)
 
godnatt fina läsare!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0