våga eller inte?

igår blev det tjejkväll hos hanna, blev tv tittande och lite gott på det. inte alls fel en lördag. hon är kattvakt också åt en liten kattunge, så himla lite och söt! 
 
idag är det söndag igen, känns som det är söndag hela tiden, det går så snabbt så jag knappt vet om jag hinner göra någonting över huvud taget haha! idag ska jag iaf upp och hälsa på mikael och barnen, ska bli kul att se dom igen! =) 
 
jag har planer i huvudet på vad jag vill göra i framtiden, men det krävs tid, planering, vilja men framförallt pengar! frågan är också om det skulle funka här i hylte? tiden får utvisa, antagligen rinner det ut i sanden som allt annat, den som lever får se!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0