Lugn lördag

Idag blev det en lugn lördag för våran del. Igår va det däremot livat här! Hade mina fina vänner över för lite vinkväll! Mia tog sig hit också, hur härligt är inte det liksom? Det blev några glas vin och även lite tequila rose och strawberry daiquiri :) vad vi kan! Haha! En urmysig kväll helt enkelt :) tack tjejer!

Idag så styrde vi lilla bilen till Ullared, jag och muhittin! Det blev verkligen en heldag! Vi började i handelshuset och jag köpte äntligen mig nya godbitar till håret. Sen tog vi oss an gekås då, väldigt mycket folk men det var ändå helt okej, förvånad över mig själv faktiskt! Vi hittade både det ena och de andra så vi var nöjda när vi gick ut!
Vi avslutade med lite mat på stantons, himla gott! En mysig lördag helt enkelt med mitt hjärta!

Ikväll har vi bara legat i soffan, några kompisar kom över, dom är fortfarande här men jag gav upp och ligger i skrivande stund i sängen för att få mig lite skönhetssömn!

Godnatt ni fina!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0