saknad

idag saknar jag alanya lite extra mycket, jag kan fortfarande inte komma ifrån dom dagarna då jag verkligen kan sakna det, trots att det var flera år sedan jag först flyttade dit.jag vet att jag inte hade velat bo där permanen, men jag saknar den tiden när jag faktiskt bodde där. men det är ju som en liten bubbla när man kommer dit och bor och säsongar där, och hade man bott där på riktigt så hade nog inte bubblan funnits kvar antar jag.
 
men det är härliga minnen jag har därifrån och dom kommer jag aldrig att glömma. bara  känslan av att vakna upp till sol och värme varje morgon (dock inte när vi bodde där från dec, haha, men annars) inte ha några direkta måsten (där har vi bubblan igen) bara gå upp, göra frukost, sedan gå ner till stranden och bara njuta av allt som går att njuta av. 
 
åh alanya, jag saknar dig!
 
 
flyttade några gånger 
 
 
 
våran pool i mahmutlar
 
 
dimcay
 
 
turkisk frukost
 
 
strandpromenad
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Anna

Du är inte ensam om att sakna!
Kommer nog alltid på en viss nivå att sakna den tiden!
Det är ju trots allt det bästa (och ibland de värsta)
Man gjort i sitt liv!

2013-01-04 @ 18:53:22
URL: http://rosahibiskus.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0