frisör? ;P not

mötte hanna på klädhörnan igår, kollade på klockan när vi fått våra påsar, SHIT 1 timma hade vi vart där! å kom ut med två plagg var, haha, inte dåligt.

kom hem till hedvägen och där va de klippdags, jag höll i saxen, herre min, men de gick skapligt haha! hanna är modig
"om de inte blir bra, så kan jag fixa till det med RAKhyvlen sen," haha! fan va go!

snöblask så långt ögat når, fuck, jag blir trött på de alltså..ge mej lite sol så jag vaknar till lite. efter dessa julbord denna veckan så behövs some light, vi är ju helt sönderslitna och trötta på jobbet. inte bra med halt golv och dåliga skor och en papperskorg heller, ser ut som jag sytt for fuck sake!

imorn blir nog bra, om de blir som jag tänkt mej :) hanna du vet vem/vilka jag syftar på.

snart kommer lydde, ska busa och laga lite käk :) ska bli mysigt.

take care!!
/vem kan tro att en tofs mitt på huvudet, underligt ljud och en kamera som filmar, kan bli världens roligaste klipp, satan i gatan vad ont i magen jag hade efter att kollat ett x antal gånger! hah! ♥


Kommentarer
ina

1 timma, haha rekord fan ;)

2008-12-04 @ 19:09:14
URL: http://krisztinatofalvi.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0