fullt upp

börjar jag bli gammal eller vart de så tungt igår? sitter nu ner efter att gjort iordning mej för de indiska julbordet hos Helena ikväll. hade utflyttningsfest igår, och ja, jag är trött nu. piggnar kanske till efter maten senare, tvivelaktigt.

igår va de highlife på skolgatan ja, herre min, men kul hade vi :) va kul att träffa alla för en kväll hemma för en gångs skull. hände massa saker, galna saker inte minst sagt. men lägenheter är hel och allt är som de ska iaf ;P tur de bara är utflyttningsfest en gång, oh yes. jag lydia å hanna va inte alls flummiga idag, rövarspråket knaprade sej in i mitt och hannas huvud, sen va de kört! hur kul kan man ha åt såna ord hannis? haha! flumm ♥

lydia kommer hit snart med plattången sin, hah, jag måste fan köpa en ny snart, helst NU!

vi hörs!

xoxo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0