moi mukulat

hemma efter ännu en dag hos fröken hallberg :) söndagen har inte varit så givande, men vi har fått våra skratt för dagen iaf. :) humorn är låg på söndagar, men idag var den extrem.

gårdagen var superkul, va hos kitte lite innan 7, och där va jättetrevligt, gick sedan vidare till forum där de blev dans heeela kvällen lång, underbart kul att få dansa så mycket, alla va glada och till slut va de dags att gå hem. sov väldigt gott inatt och ville inte vakna, men bror och jessika kom å väckte mig ;) men jag skulle ju ändå gå upp nångång och de va trevligt att träffa dom lite idag med.

nu ska jag snart krypa ner,
vi hörs,


"moi mukulat"
hanna säger -"de va jag som sa det, men Frida säger de" haha (härlig konversation med mellan mig hanna och lydia på högtalartelefon)

uuuh vad jag kommer sakna dej i Alanya Hanna!♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0