lyckad lördag

japp, nästan hela lördagen vart fest :) ina kom hit vid 3 och de va nog inte tyst en sekund sen hon koma, hah, I like. de vart mys med henne, sen bar de av till emma där resten av damlaget skulle salmas. ja tyckte jag och ina mest sprang omkring haha, hitan och ditan, rätt var där va så satt typ hela damlaget i rummet och vi blev helt paffa. tiden går fort när man har kul.
väl framme i nyarp, så blev de mat å sång och bandet va helt okej. men saknar playboys från förra festerna. vi sjöng så vi nästan blev hesa, haha! men kul va de, sen särades borden och sen tog de slut rätt fort kändes de som, men man hann med endel dans ändå ;) bussresan hem var dock inte så rolig, jag å ina fick sitta där bak i trappan! HAH, mobboffer?? nää vi ville sitta där!

annars är de bara jobb, stressigt som attan har de vart idag, som vanligt sjukdomar. men jag är inte ledsen för att jag får jobba lite mer :P snarare tvärtom.
hunnit med att simma nu också och nu är de typ natten ute fast kl bara är 17.39!

take care !!



Kommentarer
ina så klart ;)

Tack för kvällen Fridis! Jag hade jättekul!

2008-10-29 @ 18:54:21
Anonym

tack själv, du var en härlig bordskamrat, gör vi om de snart? =)

2008-10-29 @ 21:47:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0