regn och rusk

aah, fy satan va kallt och ruggigt de är ute.!. palla
tur man har ett jobb där man är inne iaf (säger man när de är kallt ute iaf)

annars snart helg, jobba lördag-söndag. vad gör man inte, varför va ledig? hah! skämt å sido så fanns de ingen annan som kunde jobba så eftersom jag har körkort och är så jävla snäll hela tiden så får jag ta de. jonas va ute i SKOGEN (som fan i skogen) och visade mej jaktstugan idag, där jag ska åka å servera mat. blir nog bra, men tungt och bära! får se om jag kommer hem med hel rygg på söndag (!)

gjort nåt bra idag iaf, simmade innan. fan ibland är de underligt folk som är i simhallen alltså, men nog om de haha! rätt kul ibland.

ska fortsätta tjata lite med josse om alanya nu...longing

take care!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0