nu är de gjort!

ja, äntligen!!!
nu har jag fått operera bort tanden, idag kl 9. men de va läskigt. de gjorde inte ont, men va så obehagligt.
4 st som tog hand om mej (!) två lärlingar också, men de gick bra.
usch, hemskt ljud på borren och jag hade ingen aning om vad dom gjorde!
4 sprutar fick hon, som är livrädd för sprutor. men hellre de!

nu börjar nog bedövningen släppa lite, för nu är värken tillbaka. usch. hoppas den försvinner snart.
så de blir inget jobb idag...vart borta 3 dar nu :( fan inte kul!

och de blir ingen match imorn, fuck, jag som va sugen för en gångs skull. får inte träna på 2 dagar nu. så hoppas jag kan träna på torsdag så jag får va med på sista matchen på lördag. som är seriefinal kan man säga!

take care out there!

missing♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0