soligt

skönt med lite långledigt nu, fick påskägg på jobbet igår av chefen :) tidig födelsedagspresent visst, tack.
trodde jag skulle sitta hemma å ruttna igår, men så bestämde jag å kim att vi skulle åka in å sätta oss på uteserveringen i stan, yey, vi åkte dit, å vart fan tog solen vägen? de va så fint väder hemma, men i stan låg dimman sååå lågt och de blev kallt tillslut, så vi gick hah, men mysigt va de iaf :)

idag är some time for shopping med brorsan i stan, ska dra dit efter hans jobb. senare ska jag träffa kära marushka :D evigheter sen! :( ska döda lite tid på pizzerian, sen hem till mej, får se om de blir tid över för lite äggaspelen också!

nu är de väl dags att ge sej ut i solen som har hittat hit  på riktigt, får hoppas på sol imon också på min birthday!

bild på tattoon kommer när den läkt lite å är lite finare..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0