yadayada

söndag idag, trött som vanligt efter en helg med fullt upp :) I like!

I fredags åkte jag å min kära papi till gekås, handlade faktiskt bara de vi skulle ha och inget onödigt, brabra,
efteråt va de bara hem å byta om lite och springa över till Ina för grillning. jian och mensur va redan där. maten va så himla god och allt var perfa :) mensur skulle dock börja jobba vid 9, men fick iaf ses lite.

igår, lördag, så blev de förfest med grillning hos en vän, va väldigt lyckat alltihop, mat, väder, folk, stämning, you name it! sen åktes de in till stan och där va de galet mkt folk, trevligt hade vi, så kvällen sammanfattas; lyckad 

min riktiga sista helg innan vi drar nu, nästa söndag så sitter jag på väg mot alanya, ohmaj, de är inte klokt va fort de går nu...

kommer kännas tungt när jag ska åka, de känns redan, men jag vet ju att jag lämnar det för ett underbart ställe, i bara några månader! de ska bli underbart!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0