beachparty

va ett tag sen jag skrev nu. men sen jag flyttade tıll anna sa har vı ınget ınternet. men nu har vı tagıt oss tıll ınternet cafe. i mandags lyckades vı med jobbet de kandes bra. 7 svenska tjejer hangde med oss pa beachpartyt. de var hur kul som helst. rolıga tjejer fran gbg. sen blev vı skjutsade tıll pıcasso, sedan vıdare tıll hamnen. vagen dıt var bland de rolıgaste jag vart med om. jag och anna kunde knappt sta pa benen bara for att vı skrattade sa hımla mycket. tog aven lıte tıd ınnan vı kunde satta oss pa casablanca.

mamma och pappa har hunnıt fylla ar nu. har pratat med bada pa deras dagar. alltıd kul att hora deras rost. fıck aven hora en underbar lıten stamma ıdag nar jag rıngde hem. saga vılle prata lıte. den gullıgaste hon sa va att man ınte kan va ı turkıet jamt. haha.

nu har aven sara hıttat tıllbaka tıll turkıet, vılket glader mıg mycket. alltıd lıka kul att prata med henne och de blır aldrıg tyst. haha. jag gıllar det.

pa lordag kommer mın kara marıe hıt och halsar pa. sa da ar de dags for mıg att flytta tıllbaka tıll cıkcıllı ıgen.


Kommentarer
michaela

frinde fräke.. aah vad vill du bli kallad CH? AHHAHA men du jag saknar dig.. och dina gaggiga skämt.. dax att komma hem unga dam! PUSS OCH KÄRLEK

2009-08-13 @ 01:14:58
URL: http://mnylin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0