snart nytt avsked

ja på onsdag är de dags för emma att åka hem. känns konstigt att hon ska lämna mig å anna efter så lång tid. men denna tiden kommer för oss alla.

var vid stranden igår och jag trodde seriöst att vi skulle dö. vi gjorde misstaget att gå i med luftmadrassen när de va vågor som heter duga. vi klarade en våg men sen kom de en till direkt efter å då va de kört, man snurrades fan runt å när man fick huvudet över ytan så visste man inte var man va, man såg bara en våg till komma mot en, fyyy fan. kände mej som hon i filmen blue crush å de va inte kul alls.. men bada måste man ju..fy.

nu är jag åter i cikcilli, ensam. men eftersom de är en lugn kväll idag så spelar de ingen roll. ska ta mej till stranden imon med emma å anna. senare på kvällen ska vi käka avskedsmiddag på queens garden och sen blir de utgång. ska bli kul. va längesen jag va ute nu.

bilder kommer jag lägga  upp sen när vi har annas dator här för hon har alla bilder på sin dator..så blir inläggen lite roligare ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0