2009!

what would it be like?

har stora förhoppningar på mitt 2009 =) snart dags att säga upp mig från mitt jobb (!) för därefter bosätta sig i alanya 5 månader :) wiiih* inte långt kvar nu..

min nyårsafton var superlyckad, va hos hanna (vem annars) redan halv 12 för att hinna bli klar till kl 3 då vi skulle till kitte, blev lite sena, så vi va där halv 4,
jag hanna josse jeppe kitte och nisse =) sen körde snälla pappa upp oss till Lisa och Jonas där de blev middag prat och dans =) helmysigt och verkligen kul!

idag har de inte hänt mycket, gick upp för att äta lite mat, mums, sen sängen och kolla på film, vilken slappedag. men imon är de dags igen, jobba. men de ska nog gå bra, en dag sen är de helg, igen:) me likey!

första kvällen på detta året kommer förmodligen tillbringas med hanna :)

take care! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0