ge mej helg

igår va jag hos min lilla vän Ida, färgade mitt hår, thank you, jag var i big need, HAH, lagom till på lördag. sen kom Martin hem efter jobbet, trevligt med lite snicksnack, jag å Ida höll på med en partylista men vi hann dock bara till H eftersom hon hade en del låtar.

på lördag är de full galopp hela dagen, jag å hanna drar oss upp mot göteborg på förmiddagen för å hinna med endel, hår å grejer. längtar efter att få gå i affärer å bara drömma mej bort bland alla vår kläder å skor å bikinis *alanyaaa in my mind* blir mysigt en hel dag bara jag å hanna.... götet = big shopping

nu sitter jag här o väntar på morgondagen typ, fast väntar på hanna också, (surprise?)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0