vilken kväll

igår va en bra kväll, =) spenderades med de personer som jag tycker väldigt mycket om.
började med bowling på b&b, fortsatt sedan till Yoss för lite mat, under kvällens gång kom ett glatt och stort sällskap in och skulle äta. hah! han va inte nykter den ena. 
efter maten gled vi in en stund på bulls, sen avslutades kvällen med Wallander - hämnden. inte så bra som jag trodde att den skulle va, men nu har man sett den. saknade gamla skådespelare...



fröken ingvarsson fick köra hem, för dom andra ville dricka lite, väl hemma i hylte så står polisen där, men jag får köra förbi, sen följer dom efter mig istället, nejdå jag va inte alls nervös. svängde in på vägarna hemåt, å dom tror la att jag försöker smita, (kör mercedes också, kan va därför dom följer efter haha) sen på med blåljusen å grejer, herreguuud, i lilla hylte för å stoppa för vanlig förarkontroll, jisses! hahaa! 



nu ska jag köra tillbaka mercan till dens ägare ;)

later! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0