inget jag var beredd på

nää verkligen inte,
va inne och beställde tid för massage idag sååå skönt de ska bli.
när jag och hanna kom ut så vinkade jens dit oss, de fattades spelare inför hannas söndagsmatch i fotboll, då kom frågan.
-vad gör du på söndag frida?
-eeh, inget, så du menar att jag ska va med?
hahaha, som de kan bli, så jag får damma av mina fotbollsskor ;) ska bli kul på ett sätt, men tur att de bara är som avbytare iaf.

annars har de vart en mysig promenad med hanna, inte tyst en sekund, snarare så att vi pratar i munnen på varandra, mest jag som avbryter, Im sorry hanna, haha <3


Kommentarer
Ina

Jag kommer och kollar. Om jag är vaken (A) haha

2009-03-06 @ 12:33:28
URL: http://krisztinatofalvi.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0