.-.

skulle haft ledigt idag, somnade lite senare igår men vaknade av att jag fick sms av chefen. fick hoppa in några timmar i eftermiddag, skönt med skrammel till plånboken. blir jobb resten av veckan, de känns bra. jag har verkligen haft tur när jag kom hem från turkiet och fick jobb direkt. helt ofattbart egentligen. jag är lyckligt lottad.

just nu skulle jag behöva lite sol på mej, känner mej som en isbjörn och jag fryser typ jämt. tror jag håller på att bli lite sjuk, men to hell with that, jag jobbar ändå! :)

annars händer inte mycket egentligen..anna har vart här och fått bilen fixat av käre bror. de gick fort och nu är bilen tyst igen. hon åkte hem för en stund sen. och nu är det tomt igen, ingen att dela alanya tankarna med live längre :(

this is it by the way var riktigt bra, många av favoritlåtarna var med, men nån saknades, men vilken människa han var! jag önskar att jag hade fått se honom live




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0