1a advent.

ja, inte har jag nån julstämning direkt, fastän man har vart på julmarknad i helgen plus att jag idag jobbat lite extra för att göra iordning inför julbord nästa vecka. de kommer väl. om inte annat på julafton. eller när man kommer till gekås och går igenom julsakerna ;)
anna har vart här i helgen, hann faktiskt med att se mamma mia, såååå underbart bra den är! ett till måste till turkiet som pirates och titanic, haha!
har hunnit med lite stuff idag, först åkte jag å mamma till femsjö, där väntades körsång, där mami deltog, sen direkt till jobbet och nu är jag hemma igen.
blir jobb hela nästa vecka, sen är de bara strödagar kvar :/räknade på det innan och jag har 9(!!) arbetsdagar kvar! :(



ikväll blir de el classico <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0