julfint

aaah, lite iaf. har hängt upp julgardiner och fått upp julljus i fönstret :) mysig. tidigt eller inte? jag vet inte? men lika skönt att få det gjort. passade på att städa resten av rummet med, inte så kul men jag va ändå på g. bara resten av huset kvar nu :)
imon ska jag och ida försöka få ta sprutan, tur att jag börjar sent så jag kan va där innan jobbet, hoppas på mindre kö då :) skulle va skönt att få det gjort nästa vecka!!
idag har verkligen vart är grå dag, vart är solen som dom lovade i helgen. man kan inte bli annat än deppig av detta vädret.. :(

på tisdag ska jag fylla i min tatuering som gjorde i april och var dålig redan när jag kom till alanya i maj. så de är på tiden nu, ska bli nice :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0