kul på jobbet

aaah, idag har vart en flamsig dag på jobbet. iaf för mig och annelie, började redan på morgonen, tro de eller ej, ni som känner mig och mitt morgonhumör ;)
när jag gjort klart salladen (skönt och slippa de rummet när helena kommer tillbaka, BLÄ!) så iaf blev de smörgåstårte race haha. fjantade som vanligt med vår snygga danskdialekt, de höll fast hela dagen och till slut kunde vi knappt stå på benen haha! skönt med såna dagar ibland, dom behövs verkligen i detta mörka och kalla land! vill åka iväg nu och glömma alla bekymmer som kommer på en så snabbt här...fattar inte hur det är möjligt?

hann kolla en liten bit på lilla sjöjungfrun med saga och elias efter jobbet, det var mys.

46 dagar nu...tiden börjar rulla, men inte riktigt så snabbt som jag vill. men liksom hallå,vi ska julpynta på jobbet torsdag v48. de är inte långt borta! me like


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0