kvävd

jaa, precis sån känner jag mig. kunde inte sova inatt på grund av alla tankar som rusade i mitt huvud. allt kom på en och samma gång. allt som måste fixas innan alanya, mitt jobb, pengar, allt sånt. jag har fortf en jobbig känsla i mig. ska bli skönt att anna kommer senare så jag kan få rensa luften lite. dök upp ännu  en sak idag, men de stannar mellan mig och anna änsålänge. fick rensa lite av det med mami innan, de va skönt.

skulle försöka mig på att sy in och sy upp ett par byxor idag, men de blev bara uppläggning, de andra vågade jag mig inte på :P hah! får jag överlåta till någon annan, typ josse :)

bio ikväll då. this is it! ska bli kul att äntligen får se den. och se om det blir hiss eller diss


lateeeer


Kommentarer
ina

Thanks love :)

2009-11-16 @ 23:52:19
URL: http://krisztinatofalvi.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0