shopaholic

yes - thats me folks!
jag kan inte gå in i en skoaffär utan att köpa nåt, de måste va nåt fel. blev två par till igår.. herregud hur ska allt få plats i min lilla resväska? för att inte tala om de två nya klänningar jag också köpte igår på HM, sinnessjukt så mycket shopping det blev igår Anna, men va kul vi hade. spenderade mycket tid i omklädningsrummet, haha. fick gå i flera omgångar!
bilder kommer snart :) för ni måste ju få se mina ytterliga lovers.

har vart och fikat hos brorsan i eftermiddag, de va mys :)

nu väntar morgondagen med jobb, det är bara måndag och torsdag denna veckan,vad jag vet om. men jag hoppas självklart på mer...

fick precis världens finaste sms...♥


Kommentarer
Anna

Det var en underbar lördag älsklingen min! ♥

2009-11-01 @ 22:15:23
URL: http://rosahibiskus.blogg.se/
ina

Ooh vill se vad du köpt :)

2009-11-02 @ 00:44:28
URL: http://krisztinatofalvi.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0