1 oktober

härligt att säga att de redan är oktober. får hoppas att denna månaden går fort bara :) hoppas också att jag kan få mer jobb än jag redan har. tiden går så himla mycket fortare när man jobbar.  så tjänar jag ju in cash till alanya också :) de behövs nu.

imon blir de date med lydia, ska bli helmysigt, har inte träffat henne sen alanya, och på måndag kommer äntligen min underbara anna hit och nanar här :) äntligen, har inte träffat henne på länge nu.

jag har vart hemma 2 veckor exakt från alanya, de känns som en evighet, känns som jag inte vart iväg alls. de som håller mig vid liv nu är, såklart anna, och tanke på att alanya inte är Allt för långt borta :)




Kommentarer
Anna

Alanya är närmre äb vad vi kan tro! Nu är vi nere under 90 dagar! Tänk när det är under 80....

Kunde inte längta mer till på måndag! Puss

2009-10-01 @ 17:30:33
URL: http://rosahbiskus.blogg.se/
jessica

Hej! träffade er i juni där nere, eller menzur iaf på casbalanca under en kväll. känner jannica å dom.. har hyrt lägenhet i alanya nu ÄNTLIGEN och åker ner i juni, så vi ses kanske där:D

2009-10-01 @ 21:40:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0