sweden vs denmark

jag mami å papi åkte till gekås efter jobbet igår. träffade anna vid smyckesaffären, inhandlade örhängen, så fint så. skoaffären hittade vi också, men vi väntar lite med skoköp, men jag vet exakt vilka jag vill ha :)
hittade lite stuff in på gekås med, nice säger jag bara, kommer bli toppen!

nu sitter jag ensam hemma hos anna. anna fick rycka in och jobba idag med, men kl 4 slutar hon. :) inte så långt kvar. hilding ligger här jämte mig i sängen, världens mysigaste kisse tror jag bestämt att de är. ikväll blir de att ladda upp för matchen! vinner inte sverige vet jag inte vad jag gör!! sist jag såg sverige spela va jag nere i alanya, jag var lycklig då...



   
malis födelsedag
idag :) grattis



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0