onsdag

nu är vi över puckeln, som jonas glömde säga idag. men så är det.
imon ska jag packa väskan för en helg i ätran, jobbar till 2 på fredag sen är de raka vägen mot familjen johansson.

har försökt mig på att ordna upp min blogg lite. men mitt tålamod och bloggfixande va ingen bra kombination så jag skiter i det nu..

det är inte långt kvar nu..jag håller på att spricka av att tiden går så sakta just nu. jag längtar till jul

har hunnit gå en låååång runda med kära ida plus hund idag, de va välbehövligt och mysigt. sedan väntade två busfrön hemma och de har inte vart en lugn stund, men nu sover dom så gott på andra sidan väggen.

anna forsberg, JA, jag är avis på dig, men vi ses snart barmaid :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0