panik efter pass!

sitter här med sötaste Saga jämte mig. kom hem från jobbet och de blev fikastund med äppelkaka och vaniljsås. sååå gott och sååå längesen!

började plocka bland alanya saker igår och tänkte att jag skulle kolla vart mitt pass va nånstans! INGENSTANS?! herregud va vi letade, jag mamma å pappa! men icke. har haft stress i huvudet större delen av dagen, men idag hittade vi det. malin hittade det. fy fan om jag inte hade hittat det. men nu kan jag va lugn och har lagt de på ett säkert ställe! HAHA

lyssnar på turkisk musik och för över tankarna till queens garden :)





nu längtar jag oerhört mycket tills jag och anna ska åka till väla, vilket inte kommer bli förrän 28 november, fy fan, men den som väntar på nåt gott...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0