shopping a la gekås

helgen har spenderats tillsammans med Anna i Ätran. me like. kom dit i fredagskväll och kollade på idol. somnade sent som vanligt men va uppe hyfsat tidigt så vi var på gekås vid 10-tiden. 3 timmars kö in, men inte stod vid där, skönt, jag hade vänt annars. väl inne så hittade jag massa fint, så min shopping är snart klart. och väskan börjar bli full med, fast nu är de bara nerslängt en massa, men lika bra att ha allt samlat på ett ställe.

kvällen blev fullspäckad med pirates filmerna 2 och 3. finns de bättre filmer? tror inte det? finns de bättre skådis än depp? tror inte det? filmerna - ett måste i turkiet!

nu är jag hemma igen och ska ladda för en hel jobbar vecka mellan 7-16. och sen är det helg och anna kommer hit :) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0