hanna

idag kom ida över och hälsade på. satt å pratade några timmar och mitt liv i alanya och hennes liv här hemma. det va trevligt och så kul att träffa henne igen. nu sitter jag hemma hos hanna efter så många månader. känns som de va igår jag va här. och de känns som igår jag åkte till alanya. tiden rusar iväg. ikväll blir de mys hos jeppe med mat och film. ska bli så kul att träffa alla igen. även om jag vet att de kommer va mycket gliringar och tetning så har jag ju saknat dom så himla mycket!

jeans långärmad sjal och skinnjacka? de låter inte normalt för mig. men de är bara att vänja sig. i onsdags gick jag omkring i linne och shorts hela natten.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0