101231

igår var vi i ätran och spelade bingolotto tillsammans med anna och ömer, de va trevligt. det blev tyvärr inga miljonvinster. men sällskapet va trevligt
idag har jag tvingat mej själv upp, kom hem ganska sent igår så jag va rejält trött idag, men men. anna och ömer kommer ganska tidigt idag så det är bara att se glad ut nu =) så kanske jag vaknar till!
de blir middag och efterrätt idag, sen vet jag inte vad kvällen bjuder på :)

ska fixa lite frukost snart till mig och min kära, sen ska jag åka ner och köpa lite alkoholhaltiga drycker till ikväll.

by the way har jag en jävla träningsverk, vilket iof är jävligt skönt på ett sätt, men de kommer bli jobbigt att skratta idag ;)

sist men inte minst, till alla mina läsare från mig

GOTT NYTT ÅR


Kommentarer
Mikaela

Gott nytt år söta du!!! Hoppas ni får en bra nyårsafton!



Kramar

2010-12-31 @ 11:56:01
URL: http://melvan.blogg.se/
Helena

Gott nytt år raring :)

2010-12-31 @ 17:00:11
URL: http://helenajohansson.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0