14 december

tiden går så fruktansvärt fort nu. helt galet. jag har tur att få jobba en del dagar på jobbet. några timmar extra idag, de tackar man verkligen inte nej till.

ikväll blir de "julfest" med jobbtjejerna efter jobbet hemma hos marie. de ska bli trevligt :) va längesen jag gjorde nåt tillsammans med dom, eftersom jag alltid rest fram och tillbaka till turkiet. men nu är det paus med det för ett bra tag känner jag :) vi är ju lyckliga tillsammans här nu, och det känns så underbart!

på lördag fyller min älskade hanna år, ska träffa tjejerna då med lite förfest :) de kommer bli bra tror jag, alla tjejer samlade =)

veckan är ganska fullspäckad kan man säga med en massa olika saker, det gillar vi, och tiden kommer gå ännu fortare, hur ska de sluta? haha!


Kommentarer
Mikaela

Låter bra! Har ni vart på skatteverket än? :)

Ha det bäst! Kram

2010-12-14 @ 16:50:16
URL: http://melvan.blogg.se/
Mikaela

Jamen gud vad skönt. Hoppas hoppas för Yakup också!

Jaa han kommer på lördag!!!! Äntligen :D

2010-12-14 @ 19:30:28
URL: http://melvan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0