onsdag?

vaknade upp idag och trodde verkligen att det var torsdag. men så fel de blev.
idag står det endel på schemat, allt går iof fort att fixa, men de är skönt att de faktiskt är nåt när man inte jobbar. älskling är ute och tar bort snö från taket, min man det, så fin :)

imon bär det av till ätran, ska spela bingolotto ihop med anna och ömer, mysigt. och sprida nyårsplaner antar jag =) det blir bra det!

annars inte mycket, ska då fixa gym kort idag, de blir nog bra det med får vi tro. kanske fixar ett till ett tag framöver, jag vågar inte ställa mig på vågen nu efter jul :O

XOXO


Kommentarer
Sofiya

Sv: Tack :) Ar du i sverige eller alanya nu?

2010-12-29 @ 18:39:38
URL: http://sofiyaa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0