In Oba

yes, har sovit hos matilda och huseyin i Oba inatt. Nu när jag är "ensam" i Alanya så får man roa sig på nåt sätt fan. Har vart mysigt och snart ska vi nog gå ut och gå en runda, får bara passa mig för alla hundar här i Oba, så jag hoppas att jag kommer hem hel igen.

I lördags va vi ute, jag matilda huseyin och muhittin. James dean och de va crowded! såå mycket folk och de va hur kul som helst! jag behövde komma ut, har inte vart ute på så länge nu. så de blir utgång på lördag igen och då ska fan anna va hemma. vi kan bli många som går ut, de gillas stort!

pratade med pappa på msn häromdagen, de va både jobbigt men samtidigt hur underbart som helst att få prata och se honom =) pratade såklart om fotboll och sverige har tydligen kommit i en bra grupp inför EM-kvalet, =) =)

sov förövrigt med ac inatt, och de va underbart =) frös inte och jag hade bara ett täcke på mig, haha! som jag längtar till sommaren, ge mig april NU!!!


Kommentarer
pia

Jeg lengter også til april <3

2010-02-11 @ 20:28:29
URL: http://pialiv.blogspot.com/
Hanna

Jag längtar till du kommer hem igen!! <3<3

2010-02-13 @ 10:20:18
Christine Evald

vi ses jo i igen april , hehe (: !<3

2010-02-13 @ 16:05:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0