vår

va ett bra tag sen jag skrev här, har fått skäll och jag ska försöka skärpa mig. den senaste veckan har vi umgåtts mycket med tjejerna från Danmark, har blivit mycket utgång men de har vart jätte kul! nu blir de bara lugnt så vi inte tröttnar på utelivet.

det har vart jättefint väder den senaste veckan med, man kan gå utan jacka utan att frysa, nästan som svensk sommar skulle jag säga, fast här är inget regn hah!

idag har vi vart på gymmet och slitit ut oss, de känns bra nu efteråt. kom hem och lagade mat! Idag blev de fisk, som vi har längtat!! och de va så gott, har inte ätit fisk sen vi kom hit och de är ju snart två månader sedan.

Igår ringde bror min, kul att höra hans röst. fick även höra dom små söta rösterna från saga och elias, de va underbart!

Nu efter en härlig dusch så blir de nog att gå ut och kolla upp en resa som ska göras inom snar framtid, måste kolla upp i god tid annars blir det bara panik ju närmre de kommer.

Man märker att de börjar komma mer turister nu, men de är mest äldre. men alla hotell rustas upp för fullt och jag tror att barerna kommer öppna snart i mars, blir nog tidigare säsong i år och de gillas stort av oss!

Snabb update men nu är de dags att föna håret!

Ciao!



Kommentarer
pia

Savner deg Frida! <3 Hoppas ni har det bra :)

2010-02-26 @ 00:31:49
URL: http://pialiv.blogspot.com/
ina

Aw vad söt du är! :D Det är du också! Saknar dig!

2010-03-01 @ 22:59:49
URL: http://krisztinatofalvi.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0